INFANTIL I PRIMÀRIA
Descripció de les actuacions dissenyades per la Comissió d’Estratègia Digital per aconseguir els objectius, amb els indicadors d’execució (o abast) i de qualitat, i els seus criteris d’èxit per la propera PGA del curs 2023-2024.
Planificació i seguiment | Indicador d’assoliments dels objectius | |
Objectiu 1: Facilitar diferents eines digitals perquè l’alumnat les apliqui a l’hora de crear continguts i/o recursos. (F.5 i F.6)
|
Activitat 1.1: Presentació noves eines digitals per part del mestre a l’aula. (segons nivells de primària) | El 80% d’alumnes presenten projectes disenyats amb diferents aplicacions de nivell mitjà-alt de qualitat.durant el curs 2023-2024 en les diferents àrees. |
Activitat 1.2: Elaboració de la presentació del projecte. | ||
Activitat 1.3: Presentació a la classe de la creació-projecte. |
Planificació i seguiment | Indicador d’assoliments dels objectius | |
Objectiu 2: Motivar el professorat per fer ús d’aplicacions i programes informàtics que estimulen el coneixement de l’alumnat. ( H.6, E.3, A.1 i B.1)
|
Activitat 2.1: Presentació noves eines digitals per part del coordinador TAC: FIC d’EDC professorat | El 80% de materials i aplicacions elaborades o aplicades per cada mestre en seves classes durant el curs 2023-2024. |
Activitat 2.2: Formació específica amb recursos informàtics i aplicacions | ||
Activitat 2.3: Ús dels recursos informàtics a les aules o en material pels nostres alumnes. |
Planificació i seguiment | Indicador d’assoliments dels objectius | |
Objectiu 3: Definir i implementar el desplegament curricular complet de la competència digital de l’alumnat per millorar l’aprenentatge. (F.4 i H.4) | Activitat 3.1: Presentació del nou currículum de la LOMLOE refrent a la competencia digital. | -Document del desplegament curricular complet adaptat al nostre centre.
-Programació amb els diferents continguts treballats a cada curs de primària. -Rúbriques d’avaluació de compliment dels continguts marcas a treballar a cada curs.
|
Activitat 3.2: Elaboració d’una graella transversal de centre que defineixi la línea pedagógica en l’àmbit digital. | ||
Activitat 3.3: Aplicació del desplegament curricular de la competència digital al llarg del curs. |
Planificació i seguiment | Indicador d’assoliments dels objectius | |
Objectiu 4: Aplicar diferents eines d’avaluació que ens donin indicadors per poder fer un seguiment de la millora en la competència digital del centre. (G.5 i G.3) | Activitat 4.1: Elaboració per part de la Comissió Digital de centre de rúbriques de procés en el desplegament dels continguts digitals | -Rúbriques de seguiment de procés en el desplegament dels continguts que es van treballant a l’aula.
-Rúbriques de progrés en l’assoliment dels continguts digitals. -El 80% d’alumnes que superen amb un nivel mitjà – alt l’avaluació per la millora dels aprenentatges en la competencia digital. |
Activitat 4.2: Elaboració per part de la Comissió Digital de centre de rúbriques de progrés en l’assoliment dels continguts digitals en els diferents cursos. | ||
Activitat 4.3: Avaluació per part dels docents TAC de la millora en la competència digital |